• traktortuning-case-ih

Az erősebb gép gazdaságosabb, termelékenyebb, jobban telesít.

Traktortuning valakinek áldás, másnak átok. Itt megtudod mi okozza a különbséget!

“Fullad, ejti a fordulatot… ” Valtra T193 a gyári beállítással

A Valtra 2 óra múlva: “Húzza mint a rongyot…”

Veled is előfordult már ….

Biztos voltál már úgy, hogy mentél a traktoroddal, vagy épp aratás közben a kombájnon ülve az ugrott be, hogy ez itt alattam egy kicsivel jobban is mehetne... jó lenne, ha nem kellene a kötöttebb talajrészeken, kisebb emelkedőkön visszaváltani, nem esne a fordulat, nem szenvedne a traktor, kombájn. Tehát ahogy a kocsiban előzéskor életmentő lehet, úgy a földeken is jól jön sokszor, ha még van egy kis biztonságos tartalék. Jó az, ha nem hörög a gép, hanem izomból megoldja a feladatot, hamarabb végzel a táblával.

De biztosan tudod, hisz ezzel foglalkozol, hogy ha nincs meg a megfelelő munkasebesség akkor a talajmunka minősége bánja, és amikor betakarítás után a pénzt számolod talán 1-2 centi húsz ezressel többet is számolhatnál ha minden optimálisabban alakul.

És a másik oldalról is igaz: ha az üzemanyagszámláid nézzük. Végezz egy gyors fejszámolást és szorozd ki, mennyit jelentene Neked, ha üzemóránként a gépeid akár csak 1,5 literrel kevesebbet fogyasztanának és azonos területet művelnél?

 

agrooptima-konyv-traktortuning

A Te géped is lehet hatékonyabb, erősebb!
Kizárólag biztonságos megoldást ajánlok, de
mielőtt bármibe is belekezdesz:

Itt a 30 másodperces lehetőség
arra, hogy DÍJMENTESEN:

  • Megküldjük Neked a Traktor Tuning Technikák kivonatát
  • A jó döntéshez hiteles információd legyen
  • Bevédd magad a kockázatos technikáktól
  • A szomszéd gépe miért esett szét a tuningboxtól
  • Értesülj az újdonságokról, akciókról

 

Keresztneved:
E-mail címed:
Mit szeretnél?



Traktortuning előtt kötelező ismeretek

Az első tény:

A gépgyártónak nem a gazdaságod optimalizálása a célja, hanem a saját profitja. Ezt gondolom nélkülem is tudtad, DE! Azt már kevesebben tudják, hogy sokszor teljesen (az utolsó csavarig!) azonos mechanikai kivitelű gépeknél a gyártó akár 50-60 lóerős teljesítménylépcsőt is kialakít az un. lebutítás módszerével melynek köszönhetően a kiadott gép jelentős teljesítmény eséssel kerül ki a gyárkapun, noha a mechanikai adottságai sokkal többre teszik alkalmassá. Ez maga a traktortuning gyári módszere. A gyártó ha lentről nézzük traktor tuningot csinál, ha az eredetileg megtervezett gép irányából, akkor lebutít ás árengedményeket ad az azonos de butább modellekre. A Traktor Tuning Technikák c. könyvben bemutatjuk a pontos lebutítási folyamatot és azt is, hogy hogy jön ki több milliós árlépcső, amit Te fogsz megfizetni, ha kevéssé vagy jártas ezen a nem igazán publikus területen.

 

Második tény:

A megfelelően behangolt gép annak ellenére hogy erősebb, kevesebbet fogyaszt.
Ez egy látszólagos ellentmondás, de a könyv feloldja ezt. Addig is kedvcsinálóként annyit: biztosan nem véletlen, hogy például a Jonh Deere 6105-6115-6125 sorozatában kiadott 105-115-125 lóerős testvérek közti árlépcső kb. 4 millió forint.Igen, nem elírás. 20 lóerő kb. 4 millióba kerül Neked! Akkor talán elvárhatjuk hogy az erősebb gép jobban teljesítsen nem? Ezt a témát - ahogy a traktort is! - darabokra szedjük a könyvben!

 

Harmadik tény:

Az aratás a talajmunkával kezdődik! - fogadok, hogy erre nem gondoltál ;)

A talajművelő gépek munkaminőségének egyik legfontosabb tényezője a munkasebesség. Az eltérő talajviszonyok miatt a munkagépeket nem állandó teljesítménnyel tudja húzni a traktor. Emelkedőnek, kötöttebb foltokon, víznyomásos részeken csökken a munkasebesség, nem bírja az optimális sebességgel húzni. Vissza kell kapcsolni, magasabb fordulaton járatni a motort. Ez nagyobb fogyasztást és váltókopást, kisebb területteljesítményt eredményez, ráadásul a végzett munka sem éri el az elvárható minőséget, akár szántásról, akár talaj előkészítésről van szó.
Rosszul előkészített talajban a magok egyenetlenül, hiányosan kelnek, ami jelentős terméskiesést okoz.

A Te több- milliós, tízmilliós gépkapcsolatod megfelelő munkát végez? Ha csak 5 százalékkal tudnál rajta javítani ... - szorozd ki!


Negyedik tény ráadásként - ez a legdurvább!

HATFÉLE MÓDSZER létezik egy traktor tuningjára és ebből csak és kizárólag EGY VAN, ami:

  • garantált eredményt hoz, (pénzt hoz)
  • garantáltan mellékhatásmentes, (megtartod a gyári élettartamot)
  • nem olcsó, de garantáltan megfizethető, megtérülő (kb. tizedébe kerül, mint amit máshol fizetnél érte)

Tudom, mire gondolsz most: "ez jól hangzik, akár igaz is lehet, viszont a szomszédnak is szétesett a váltója a tuningboxtól, SOHA TÖBBET!!!! ... " Vagy valami ilyesmi... - ugye? Nos, nálunk kevesen ismerik jobban a mellékhatásokat és traktortuning módszereket. Azért is írtuk ezt a könyvet, hogy magabiztosan és jól tudj dönteni, ha a traktorod felhúzásán gondolkozol, vagy simán csak javítanál a gazdaságodon ... Mert ugye a "traktor húzatás" csak egy eszköz, a cél mindig a nagyobb erő, jobb fogyasztás, szebb, gyorsabb munka.

Traktor-tuning-technikak
baccar-tuningbox-rapid
baccar-tuningbox-rapid

Ég és Föld

Jók voltak a referenciáitok, ajánlások, és olvastam a témában írt könyveteket. Korábban csak a boxról tudtam, ezt a szoftveres tuningot annyira nem ismertem, pedig Ég és Föld …

Kötelező olvasmány…

Szerintem ha valakinek a traktorja 5 milliónál drágább volt, annak ez kötelező olvasmány! Műszaki ember vagyok de sosem gondoltam volna, hogy ilyen dúrva dolgok vannak... ezt azért így elég merész dolog kiadni!

Kopogott a motor…

Már értem, miért kopogott a motor mikor rápróbáltuk a tuningboxot! Még aznap kiolvastam amikor megkaptam tőletek, és megmutattam pár kollégának aztán csak néztek, hogy ilyen van!?

Változunk…

Volt már egy rossz döntésem, hallani sem akartam a tuningról. Aki egyszer megégeti magát, nehezen fut neki még egyszer. Kíváncsíságból elolvastam a könyvet, s már látom az ordító különbségeket... - megcsináltattam, veletek s tökéletesen működik. Bárcsak előbb találkoztunk volna. Köszönöm.

Traktor-tuning-technikak

Szakértő lehetsz, védve vagy. Jól döntesz, milliókat spórolhatsz, többet kereshetsz. Egy jobb gépbe ülsz vissza. Mennyit ér ez meg Neked?

Nézz szét a kereskedésekben, kérdezz utána, és látni fogod, ha belemész a részletekbe, hogy 1-4 milliós árkülönbségeket találsz, és sokszor csak a beállítás, a "gyári tuning" vagy lebutítás szabja meg, mit kezdhetsz a géppel.

Vagy induljunk lentről? Autó tuninggal, barkácsolással  foglalkozó cégek 80.000 ért "Profi chiptuningot" ajánlanak Neked a 20 milliós gépedbe, s megígérik, hogy olyan jó lesz, mint a 24 milliós nagy testvére! Behúznak ha nem figyelsz! Szerinted láttak már traktor váltót belülről, vagy alkatrész katalógust? Milyen gépet, műszereket használnak, ha megéri nekik ennyiért odamenni, és "megcsinálni"? Az olcsó árnak tudom, hogy már nem dőlsz be!

Aztán vehetsz 90-200 közt 'nevenincs' (németnek, olasznak mondott kínai remekművet) CR tuningboxot, nagyon jó marketinges szöveg alapján. - erről már olvashatsz a könyv előzetesben, nem lövöm le a poént.

Vehetsz bele 250-350 közt ...apid boxot, amit a gépész esetleg felcsavar egy csavarhúzóval, hogy "szakítson ha már tuningolt..." és úgy is lesz, mehetsz váltót javíttatni 5 millióért, injektorokat másfélért, és így tovább. Pedig kapcsolható a ...apid box, meg minden... Kérdés: ha van a traktorban gázkar, amivel a nyomatékigényt lehet szabályozni, minek kell a "tuninghoz" kapcsoló? - erről bővebben a könyvben (Senkit nem akarok megsérteni, a könyvben részletezve van a tuningbox működése és le van írva, hogy óvatos beállítás mellet lehetnek előnyei is - persze nem egy gyári technológiával szemben)

Van két szuper ajánlatom a számodra is, válassz!

Azonnal viszed a könyv előzetesét és beleolvasol, vagy viszed és egyből előrendelsz egy saját teljes példányt, így a haverok közül elsőként leszel a téma szakértője!

Kérdezhetek valamit?

 

  • Mennyit füstölsz el feleslegesen évente a lebutított gépeddel? Számolj csak egyetlen literrel üzemóránként! (Jó, tudom a tiéd nem lebutított, mert a kategória csúcsa. - viszont jó ha tudod, hogy abban is van tartalék, csak okosan kell kivenni, néha van rá lehetőség)
  • Mennyi mindent tudnál csinálni, ha 5,5-6 km/h helyett stabilan tudnál dolgozni 7-tel? Kicsit hamarabb kiérnél a tábláról nem?
  • Nem lenne jobb érzés, ha nem szenvedne olykor a gép, egyenletes szép munkát tudnál csinálni és közben nem kéne a hangját meg a fordulatszámmérőt lesni, váltogatni?
  • Gép vásárláskor milliókat hagysz a zsebedben, ha képben vagy.
  • A rossz döntésből eredő károk ebben az iparban többnyire milliós nagyságrendűek.

Összességében mennyit érne meg a tudás ami megvéd és segít téged?
Szerintem 50 ezret simán! Egy pillanat alatt visszajön, ha befektetésként kezeled.

Ebbe a könyvbe mindent beletettem. Megmutatom a trükköket, módszereket, és ráadásul 25 ezerbe sem kerül. A könyv utolsó simításain dolgozunk, 2015 tavaszán jön ki a nyomdából, ekkor lőjük be a végleges árat.

Ha most előrendelsz (fizetni majd csak átvételkor kell) az ár nettó 12.000 forint, amit később 100%-ban levásárolhatsz ha egy Agrooptima biztonságos beállítás mellett döntesz. Tehát a végleges papír könyv ez esetben egy filléredbe sem kerül! (Az ár változtatás jogát fenntartjuk.)

Traktor-tuning-technikak-konyv

A Te géped is lehet hatékonyabb, erősebb!
Kizárólag biztonságos megoldást ajánlok, de
mielőtt bármibe is belekezdesz:

Itt a 30 másodperces lehetőség
arra, hogy DÍJMENTESEN:

  • Megküldjük Neked a Traktor Tuning Technikák kivonatát
  • A jó döntéshez hiteles információd legyen
  • Bevédd magad a kockázatos technikáktól
  • A szomszéd gépe miért esett szét a tuningboxtól
  • Értesülj az újdonságokról, akciókról

 

Keresztneved:
E-mail címed:
Mit szeretnél?



chiptuning-arajanlat